Tips melajukan internet anda |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

blacklist pun boleh pinjam due 15 okt

Memang syok apabila melayari internet dengan laju. Semua kerja boleh buat cepat. Download pun cepat :) . Apabila internet slow jer kebiasaannya kita akan menyalahkan Internet Service Provider, sebab tu macam-macam istilah di forum-forum seperti TMNUT, Celcom Berukband dan lain-lain.

Pada pendapat saya pula streamyx masih best of the worst ISP di Malaysia ni. Tapi bersyukur juga berbanding dengan melayari internet dengan dial-up dulu.

Selain dari faktor ISP, PC/laptop kita sendiri pun memainkan peranan juga. Berikut adalah antar tip-tip melajukan internet anda.

1. Defaultkan wallpaper anda,biarkan kosong.Bagi Windows 98/ME/2K/ ,default wallpaper ialah warna biru muda.Bagi Windows XP tidak dapat ditukar kerana wallpaper defaultnya ialah gambar Bliss.Jika gunakan wallpaper,terutamanya yangberwarna-warni ia akan membuatkan PC anda lagging semasa melayari laman web.

2. Klik Start/Run dan taip msconfig.Klik pada bahagian Startup dan uncheck software yang anda fikir anda tidak mahu keluar pada masa anda start komputer anda.Semakin kurang yang keluar pada startup anda semakin lajulah proses permulaan komputer anda dan melajukan loading site didalam internet.

BACA ARTIKEL PENUH


"Jawatan Kosong / Kerja Kosong di Kerajaan. Apply Sekarang!"

"bisnes online yang mudah dan gempak! duduk rumah pun duit masyuk!!"

"Gempak Sangat!!, Modal RM5.00 dan duit 100% ke akaun anda.Tiada risiko dan mudah"


"Best auto cars blog-Review dream cars,MotorShow,Jaguar,BMW,Ferrari,Lamborghini,Hyundai,Mercedes,Rolls Royce,Bently,Lexus,Honda,Toyota and more!"


"EUMORA, memberikan anda wajah yg cantik berseri, dan kesannya dpt dilihat hanya dlm 3 minit shj"


"Chatting pun boleh dapat duit..Hari-hari duit masyuk!"


"Ketahui bagaimana kami membantu beberapa pelajar sehingga mereka berjaya membuat sale RM226k hanya dengan online"


"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates