8 Oktober Pasukan Bendera Indonesia menyerang Malaysia |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

Sistem pembelajaran cemerlang due 15 okt

blacklist pun boleh pinjam due 15 okt

KAJANG 7 Okt. Rakyat negara ini diharap tidak panik dan jangan membuat sebarang andaian berhubung khabar angin kononnya satu kumpulan yang menggelar diri mereka Benteng Demokrasi Rakyat (Bendera) akan menyerang Malaysia dengan buluh runcing ekoran beberapa isu berbangkit.

Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata, polis akan menyiasat khabar angin itu dan sentiasa dalam keadaan siap-sedia bagi menghadapi sebarang kemungkinan demi menjamin keselamatan negara.

Polis perlu menyiasatnya dulu. Kita mempunyai pakar dalam bidang pemantauan dan risikan untuk menentukan kesahihannya, kata Ismail kepada pemberita selepas melawat kawasan panas di Seksyen 7 Bandar Baru Bangi di sini.

- Bernama

Isuhangat di blog-blog ada yang memaklumkan bahawa pergerakkan BENDERA akan mulai berangkat pada 8 Oktober ini iaitu hari Khamis melalui pelabuhan di Surabaya, Indonesia. Dan dikatakan juga telah ada 10 orang daripada ahli itu berjaya meloloskan diri menyusup kedalam negara ini sejak kelmarin untuk menubuhkan "network" dikalangan para pekerja Indonesia yang bekerja dalam berbagai sektor di Malaysia.

BENDERA juga menegaskan bahawa mereka telah berjaya menghubungi dan akan merekrutkan 1.45 juta pekerja Indonesia di negara ini. Pekerja Indonesia yang telah berjaya dipengeruhi oleh BENDERA itu nanti akan dikehendaki untuk membakar semua tempat seperti asrama-asrama pekerja, kilang-kilang, pejabat-pejabat, setor-setor dan sebagainya yang terdapat ditempat mereka bekerja.

Di harap kerajaan Malaysia jangan terlampau confident sangat dengan jaminan kerajaan Indonesia. Sila perketatkan lagi persisiran pantai di Malaysia dan juga sempadan di Borneo. Pemantauan juga mesti dibuat kepada pekerja-pekerja Indonesia di negara ini.

Kami tidak rela berPMkan Bambang.


"Pakej fotografi perkahwinan TERMURAH dan EKSKLUSIF bermula dari serendah RM200!"


"Jana Income Dari Rumah Dengan Dua Jam Sehari Sahaja"


"Jawatan Kosong / Kerja Kosong di Kerajaan. Apply Sekarang!"


"bisnes online yang mudah dan gempak! duduk rumah pun duit masyuk!!"


"Gempak Sangat!!, Modal RM5.00 dan duit 100% ke akaun anda.Tiada risiko dan mudah"


"Best auto cars blog-Review dream cars,MotorShow,Jaguar,BMW,Ferrari,Lamborghini,Hyundai,Mercedes,Rolls Royce,Bently,Lexus,Honda,Toyota and more!"


"EUMORA, memberikan anda wajah yg cantik berseri, dan kesannya dpt dilihat hanya dlm 3 minit shj"


"Chatting pun boleh dapat duit..Hari-hari duit masyuk!"


"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"


Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



11 comments

  1. Asrol Budi  

    October 8, 2009 at 3:32 AM

    Bodoh punya indon.. kalau berani datang la sini,,, setakat kecoh² kat forum boleh la.. Kat tempat negara sendiri tengah kecoh pasal gempa, ko nak wat kecoh kat Malaysia pulak... Bangang punya indon,,,,

  2. selambeyaya  

    October 8, 2009 at 7:53 AM

    Kami x rela berperang dengan rakan seagama Islam, kami lebih rela beperang dengan tentera kafir demi menegakkan Islam..

    Sudah2 lah tu tentera bendera, kita ada musuh yg lebih nyata dari alasan berperang mengenai budaya..

  3. moon  

    October 8, 2009 at 8:19 AM

    huuuuu~~~
    ape agaknya ek ade dlm kepala hotak diaorg nie??
    drpd buang masa nk berperang dgn saudara sebangsa...seagama...
    baik diaorg p rekrut 1.45juta rakyat diaorg p buat kerja2 amal...bersihkan kawasan yg kene gempa tu... tolong2 mana yg patut... then br la boleh nak ckp...
    "kami tak perlukan pertolongan dari malaysia..."

    hishh... xsedar2 ke dgn balasan yg Tuhan dah bagi tu??

    otak tu kat kepala la... bkn kepala lutut...

  4. rosnanie  

    October 8, 2009 at 8:24 AM

    tu lah masalahnya kalu rasa nak tunjuk kuasa. Memang tak dinafikan rakyat indon mempunyai bilangan yang lebih aramai daripada rakyat malaysia tetapi dalam keadaan negara mereka pun yang tak aman, renti kan ler...karang Allah lingkupkan semua negeri indon tu, jadi macam laut mati, baru sedar langit tinggi rendah...

  5. abikhsan  

    October 8, 2009 at 9:02 AM

    Dekat highway PLUS between Bangi - Kajang ada billboard besar iklan "Thn Melawat Indonesia..." Ada gambar tarian Pandet lagi... ha ha ha ... ambiklah tarian tu... pasal tarian pun nak kecoh...

    Itulah.. kita terlalu lembut dan bagi muka kat PATI..

  6. lipascongo  

    October 8, 2009 at 9:55 AM

    kalu dorang nak sangat apa salah nya....sila lah ke malaysia...kita tgk nanti....insyallah

  7. khayril Anuar  

    October 8, 2009 at 10:06 AM

    umpama menolong anjing tersepit..

  8. ♥Ms Yuki♥  

    October 8, 2009 at 10:12 AM

    ntah apa2 lah rakyat indon ni...

    x sedar2 lg..

  9. Zaaba  

    October 8, 2009 at 10:15 AM

    selamat datang barua2 indon. kalau berani serang la. haramJ*D*H. x kenal asal usul. dtg tmpt org cari rezeki x kenang budi... negara sndr menderita nk buat kacau kt negara org...

  10. zmiglobal  

    October 8, 2009 at 10:49 AM

    jangan takut , orang tamak slalu rugi.. yang penting kena lebih banyak berdoa untuk keselamatan... kita lihat nanti mana yang lebih berkesan, antara doa dan buluh runcing.

  11. akulah  

    October 8, 2009 at 1:04 PM

    Agaknye ape masalah dorang ni ye...dahla kita bg peluang kat rakyat dia mencari rezeki kat sini..ni plak balasannye...sepatutnye mereka menolong kerajaan Indonesia utk membersihkan kawasan2 yg terkene gempa bumi tu..ni x, sibuk nak wat citer gempar lak...sedar2lah rakyat Indon..sesuatu bencana yg terjadi tu mesti ade sbb2nye..jd fikir2kanlah...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates