Budak gemuk |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

due 21 Nov

Sistem pembelajaran cemerlang due 15 okt

Aku ada baca kajian mengenai masalah obesiti kepada kanak-kanak di Malaysia juga ditahap yang membimbangkan. Dah trend orang sekrang semua main segera jer. Dari makanan segera seperti KFC etc, mee segera, roti canai segera,karipap segera dan lain-lain.

Di kantin sekolah pun yang dijual makanan segera juga seperti nugget dan kentang goreng. Budak-budak main belasah jer malah lagi lah diaorang suka. Cuba bagi cengkodok dan lempeng buat tak pandang jer..

Sebab tu sekarang ni budak dan remaja pun ramai yang terkena penyakit jantung.

Di bawah ni adalah gambar budak yang dipercayai tergemuk di dunia. Baru 9 tahun dah mempunyai berat 150kg.



Lain-lain gambar di blog STRANGE WORLD



"Bina Empayar E-commerce Anda Dari Rumah & Jana Pendapatan Sehingga RM1000 Sehari"


"LEVIS DAN JEANS TERHANGAT DESIGN JAPAN&HONG KONG"


"INGIN MENJANA INCOME RIBUAN RINGGIT SEMINGGU?HANYA DI RUMAH!PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA !"


"BISNES GLOBAL CUMA RM35, SAMBIL MILIKI WEBSITE SENDIRI"


"Pakej fotografi perkahwinan TERMURAH dan EKSKLUSIF bermula dari serendah RM200!!"


"JOM TENGOK-TENGOK JERSEY BOLA BAIK PUNYA!!!"


"Pakej fotografi perkahwinan TERMURAH dan EKSKLUSIF bermula dari serendah RM200!"


"Jana Income Dari Rumah Dengan Dua Jam Sehari Sahaja"


"Jawatan Kosong / Kerja Kosong di Kerajaan. Apply Sekarang!"


"bisnes online yang mudah dan gempak! duduk rumah pun duit masyuk!!"


"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"


Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. fiqriz  

    October 22, 2009 at 3:18 PM

    jom join link ini

    http://www.dapatwang.com/?id=fiqriz

  2. dakwat-merah  

    October 22, 2009 at 8:36 PM

    bro saya ader buat komik indie pasal remaja sekrang.so sayatak tau nak publish kat mana
    so saya buat iklan murahan macam ni rr
    komik ni 3m/s
    pasal remaja yang bercinta sammpai gadai maruah!!
    insyallah tak rugi
    g kat blog saya
    cheritapenglipurlara.blogspot.com

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates