Wanita dengan kekasih gelap |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

due 21 Nov

Sistem pembelajaran cemerlang due 15 okt

Seorang wanita yang yang tinggal bersama kekasihnya seorang rakyat Sudan , Afrika yang tinggal di negara ini menggunakan visa pelajar rela bersekongkol dengan 'kekasih gelap'nya itu dengan membuat mengatakan anaknya yang berumur 3 tahun meninggal dunia akibat didera oleh suri rumahnya.


*Sumber gambar Mymetro

Bagaimanapun, siasatan polis mendapati fakta dalam keterangan diberikan wanita yang bekerja sebagai setiausaha itu meragukan sebelum merumuskannya sebagai pembohongan apabila mendapati wanita terbabit tidak pernah menggaji pembantu rumah yang didakwa melarikan diri sejurus selepas tragedi menyayat hati itu.

Kekasih wanita yang berstatus janda itu bertindak kejam dan tidak berperikemanusiaan apabila seorang lelaki Afrika didakwa sanggup mendera, merogol dan meliwat anak kekasihnya yang baru berusia tiga tahun sehingga kanak-kanak itu menemui ajal.

Sumber polis berkata, wanita rakyat tempatan itu dikesan menjalinkan hubungan dengan lelaki Sudan terbabit sejak beberapa bulan lalu.

Menurutnya, lelaki warga asing itu sebelum ini memasuki Malaysia menggunakan visa pelajar dan menuntut di sebuah kolej swasta di ibu kota.

“Bagaimanapun, lelaki berusia 24 tahun itu hanya belajar sebulan sebelum tinggal bersama kekasihnya iaitu wanita warga tempatan di sebuah kondominium di Batu 9, Kajang.

“Difahamkan, lelaki Afrika terbabit tinggal serumah dengan wanita tempatan itu yang mempunyai seorang anak perempuan berusia tiga tahun hasil perkahwinannya sebelum ini,” katanya.

Menurutnya, lelaki terbabit yang kerap diminta menjaga kanak-kanak terbabit dipercayai sering memukul selain merogol dan meliwat mangsa terutama ketika ibunya tiada di rumah kerana keluar bekerja pada waktu siang.

Walau pun tidak dinyatakan bangsa sebenar wanita tersebut, dari gambar rasanya dia ialah wanita Melayu. Biasa ke tinggal serumah dengan bukan Muhrim ni? Tulah tu hari Kartika dah rela dihukum sebat kerana minum arak ramai pula yang membantah. Akibatnya maksiat terus bermaharajalela sehingga dah jadi perkara begini siapa yang malu? Bukan mereka dan jiran mereka sahaja, ketua kampung dan sehingga bangsa dan agama pun turut malu weh..


"Bina Empayar E-commerce Anda Dari Rumah & Jana Pendapatan Sehingga RM1000 Sehari"

"LEVIS DAN JEANS TERHANGAT DESIGN JAPAN&HONG KONG"


"INGIN MENJANA INCOME RIBUAN RINGGIT SEMINGGU?HANYA DI RUMAH!PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA !"


"BISNES GLOBAL CUMA RM35, SAMBIL MILIKI WEBSITE SENDIRI"


"Pakej fotografi perkahwinan TERMURAH dan EKSKLUSIF bermula dari serendah RM200!!"


"JOM TENGOK-TENGOK JERSEY BOLA BAIK PUNYA!!!"


"Pakej fotografi perkahwinan TERMURAH dan EKSKLUSIF bermula dari serendah RM200!"


"Jana Income Dari Rumah Dengan Dua Jam Sehari Sahaja"


"Jawatan Kosong / Kerja Kosong di Kerajaan. Apply Sekarang!"


"bisnes online yang mudah dan gempak! duduk rumah pun duit masyuk!!"


"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"


Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



3 comments

  1. Unknown  

    October 22, 2009 at 11:28 AM

    memang lelaki tu LELAKI SIALLLLLL dan mak budak tu pun memang mak MAK SIALLLL...bodoh..bagus hukum rejam jak lelaki tu..budak tu mmg didera..ada kesan cam rokok kn cucuh ..telinga tu lagi ntah kn apa..

  2. Fariza  

    October 22, 2009 at 11:59 AM

    kecian bdk ni..
    jantan x guna..
    dtg MALAYSIA wat MCM2..
    x sedar2...!

  3. iela  

    October 22, 2009 at 2:51 PM

    kalau atok budak pompuan tu namanyer amran mohd said,dah tentu2 maknyer tu orang melayu.buat malu bangsa dan agama islam jer..elok dua2 dihukum rejam sampai mati.

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates