BAGAIMANA MAT TAIB LEPAS DI MAHKAMAH AUSTRALIA |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Antara muka LAMA yang patut diBERSARAKAN terus dari UMNO serta kepimpinan Kerajaan TETAPI dinaikkan KEMBALI oleh pemimpin ISLAM Ada Had dan Ada Hari adalah Tan Sri Muhammad Taib.

Beliau telah tersingkir dari jawatan MB Selangor ekoran kes KORUPSI beliau dimana beliau telah ditahan di sebuah Lapangan Terbang di Asutralia kerana tidak ISTIHAR wang yang bejuta-juta jumlahnya.

Beliau telah dibicarakan di Mahkamah Australia, dan diwakili oleh peguam yang hebat bertaraf QUEEN COUNCIL dan dilepaskan atas sebab TEKNIKAL, dimana Mahkamah telah menerima HUJAH peguam beliau yang tidak mengISTIHARKAN seJUMLAH wang tersebut ekoran kekeliruan terhadap PAPAN TANDA di lapangan terbang tersebut yang BERBAHASA INGGERIS.

Peguam beliau telah menggunakan HUJAH bahawa KLIEN mereka seoarng MB Selangor dan NAIB PRESIDEN UMNO tidak tahu BAHASA INGGERIS.

Maka berlakon lah Mat Taib menjadi seorang budak TOLOL tak tahu berbahasa INGGERIS sehingga terpaksa menggunakan khidmat seorang pakar bahas dari Universiti Malaya sebagai PENTERJEMAH.

Hari ini Mat Taib dilantik menjadi seorang MENTERI KABINET dollah badawi yang berdegar degar dengan INTEGRITI, KREDIBILITI dan MEMERANGI RASUAH!!!!!! !!!!!!!!! !

Sumber:
www.jasindaily.blogspot.com "

Related Posts by Categories



8 comments

  1. Anonymous  

    March 20, 2008 at 11:29 PM

    Saya jamin pada pilihanraya akan datang, BN akan tumbang...kerana orang2 seperti Mat Taib masih wujud dalam UMNO...

  2. Anonymous  

    March 21, 2008 at 8:58 AM

    hahaa........
    saudara anonymous ingin saya tumpang bertanya anda percaya akan khabar ini mahu pula bertanya saya pada saudara bagaimana dapat sumber cerita kelakar ini yang buat saudara percaya mat taib sebegitu rupa........
    anada jamin pilihanraya akan datang BN tumbang tapi anda boleh jamin siapa yang beri sumber ini.....
    hahaha anda memang kelakar

  3. Anonymous  

    March 21, 2008 at 9:06 AM

    Kalau kau tak pernah dengar berita ni. ko mmg budak baru naik. Ubun-ubun lembik lagi.

    Kes ni mmg betul la buduh! aku tak ingat tahun berapa tapi mmg kecoh satu malaysia masa tu. Mungkin masa tu ko belum sunat lagi tak hahaha.Tanya la kat mak kau.tapi kalau mak kau macam kau juga umno totok mungkin tak perasan benda ni..biasalah orang BN...berfikiran sempit dan tak berani menerima kenyataan BN dah mereput spt dinasour!

  4. Anonymous  

    March 21, 2008 at 10:48 AM

    Cerita ni mmg betul..pernah baca dan pernah dengar orang cerita sampai sekarang.Kes Mat Taib bawak cash dalam beg james bond dia ke Australia tanpa mengisytiharkan jumlahnya terlebih dahulu..BN pilih dia balik pasal Mat Taib ni pandai Biz n pandai debat...dialah satu2nya orang kuat Selangor yang sanggup bertekak dalam Parlimen nanti..tgkla..

  5. Anonymous  

    March 21, 2008 at 11:22 AM

    btul..kes ni mmmg btul2 jd..tp xtaw la sjauh mana kbenarannya..sbb aku ms tu sekolah menengah lg..xambik taw sgt psal benda2 ni...

  6. Anonymous  

    March 23, 2008 at 5:08 PM

    Emmhhh...nampak gayanya pada PRU13 nanti rakyat malaysia pakat-pakat keluar barisan, naik roket menuju ke bulan demi keadilan....kahkahkahkah....

  7. Anonymous  

    March 26, 2008 at 8:26 PM

    Ha Ha Ha !!!!
    Klakar la komen yang nombor 2 tu. Tlg htr lg, x puas gelak lg ni.

  8. Anonymous  

    March 27, 2008 at 11:01 AM

    aku lebih rela tgk mat taib jd mb selangor atau pas dari khalid pkr tu..bukan aku tak sokong khalid tapi aku tak sokong pkr..pkr tu parti khianat rakyat..pkr tu ade agenda tersembunyi yang kita x nampak lagi..berhati-hatilah rakyat Malaysia terutama yang berbangsa M

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates