Lawak pelajar UITM |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







disebuah taman perumahan ,disitu terdapat sebuah rumah yang menempatkan pelajar dari universiti UITM...
ada sebuah rumah dari blok yang keberape x berape ingat lah... terdapat sekumpulan peljar lelaki duduk disitu..didalam rumah itu terdapat beberapa orang dari bbrapanegeri iaitu dari perak,kedah kelantan ,johor..

kisah ini bermula dari rumah itu...
pada suatu pagi,dalam keadaan hening mereka bersiap-siap untuk ke kelas pada pagi itu...

tiba-tiba... masaooklah..masaooklah..masaooklah..


SI A:... masaooklah..masaooklah..masaooklah..
SI B e yang masaalah nye kamu ni...
SI C:ye ape masaalahnye...
SI A:... masaooklah..masaooklah..masaooklah..
SI B:ye le aku tau le ko ade masaalah, tapi pe masaalah nye??
SI C:hah pe masaalah nye kamu ni...
SI A:... masaooklah lah..masaooklah..
SI B DAN SI C mendengar kata2 itu dan dia terfikir akan kata2 SI A..
rupe 2 nye dia bukan nye cakap pasal masaalah dia..tapi dia cakap my sock lost..my sock lost..dalam bahasa kelantan
rupe2nye dia ni hilang stokin..ish..ish..ish..buat suspen jer...

Related Posts by Categories



3 comments

  1. Anonymous  

    August 23, 2008 at 11:40 PM

    lawak ke?

  2. Anonymous  

    August 25, 2008 at 10:04 AM

    ntah.xlawak pun.nampak sgt kau ni anti kat uitm n kelantan terengganu. takde otak.kutuk melayu sendiri.

  3. yaoupe  

    September 3, 2008 at 4:00 PM

    emm..lawak ke x ek????wat2 gelak jer r...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates