Nak berkenalan |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Ika seganla. Dah la kita tak lawa. Biodata ika ada kat bawah. Kalau betul ada kawan-kawan abg ikhlas nak berkenalan dengan ika, diorang kena terima ika seadanya tau. Maklumlah, ika ni orang kampong. Diorang pun kena faham dengan kerja ika. Ika ni peramugari, so selalu outstation. Ika tak kisah paras rupa, yang penting ikhlas dan SETIA. Ika tak suka womanizer dan lelaki hidung belang. Sapa2 yang minat ikhlas nak kawan ngan ika abg suruhla diorg add YM ika yea….

Nama: Nursharifah Intan Zulaikha Bt Zulyahya
Nama Panggilan: Ika
Umur: 23tahun
Skin: Sowo Matang
Kening: Lentik Sedikit
Rambut: Hitam (xsuke kaler2 rambut)
Alamat: Jalan Kenari,Bandar Putra,Kulai
Pekerjaan: Pramugari
Hobi: Shopping, Tengok Wayang, Clubbing
Favorite Drink: Soya Campor Cincau, Cappucino
Favorite Food: Seafood, Spaghetti, Pizza Hut, Budu
Email: ika_cute@yahoooo. com.my
p/s: sebarang pertanyaan sila ema il saya.gmbr saya sertakan dibawah..



Klik di sini untuk melihat foto Ika

Related Posts by Categories



1 comments

  1. aspalela  

    October 14, 2008 at 8:27 AM

    tgk tang bidoata ok..bab gambo hancusssss.............huhuhhuh

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates