Siksaan kubur adalah benar |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





pinjaman koperasi,blacklist pun boleh!

Telah lama email ini berkeliaran di alam cyber. Kali ini saya abadikan di blog pula. Iaitu mengenai seorang pemuda berusia 18 tahun yang meninggal di salah satu rumah sakit di Oman .Mayat pemuda tersebut digali kembali dari kuburnya setelah 3 jam di makamkan yang di saksikan oleh ayahnya . Pemuda tersebut meninggal dirumah sakit dan setelah di mandikan di makamkan secara islam di hari itu juga . Tetapi setelah pemakaman ayahnya merasa ragu atas diagnosis doktor dan menginginkan untuk di identifikasi semula kebenaran penyebab kematiannya.

Seluruh kerabat dan teman - temannya begitu terkejut saat mereka melihat keadaan mayat tersebut.Mayat tsb begitu berbeza dalam 3 jam. dia berubah tampak kelabu seperti orang yang sudah tua .Dengan tampak jelas bekas siksaan dan pukulan yang amat keras dan dengan tulang - tulang kaki dan tangan yang hancur . Matanya yang terbuka memerlihatkan ketakutan, kesakitan dan keputusasaan. Darah yang begitu jelas menandakan bahwa pemuda tersebut sedang mendapatkan siksaan yang amat berat.

Kalau nak melihat lebih jelas sila layari :

BLOG SESAMA INSAN

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates