Kelakar pendek - Kisah 3 orang gila |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

Pinjaman blacklist ok



Terdapat 3 orang gila yg mengambil ujian perlepasan hospital . lalu
doktor itu bertanya kepada org gila yg pertama, "apa yg kau mahu
bawa jika berada di gurun", orang gila itu menjawab 'payung, sebab
kalau panas saya boleh berteduh' . Lalu org gila itu dilepaskan

Doktor itu menanya soalan yg sama kepada org gila kedua, lalu dia
menjawab " saya akan bawa air, sebab kalau saya haus saya boleh
minum" lalu org gila itu dilepaskan.

Doktor itu menujukan soalan yang sama kepada org gila ketiga lalu
dia menjawab" saya akan bawa pintu kereta sebab kalau panas saya
boleh menurunkan cermin tingkap... " lalu org gila itu dimasukkan
kembali ke hospital"


Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!

Bagaimana suri rumah mendapat RM4329.60 Dalam Masa 3 hari!

Iklan Anda Di Sini!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates