Siapa Yahudi? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

Pinjaman blacklist ok



Kehilangan tanah Palestin di tanahair sendiri. Yang berwarna hijau tanah Palestin, yang berwarna putih tanah Israel. Ini dari tahun 1946 sampai tahun 2000. Yang terkini nampaknya makin kecil tanah Palestin.

Yang hampehnya Israel mengatakan Hamas sebagai terrorist sedangkan dahulu itu tanah Palestin yang punya.



Siapa sebenarnya Yahudi?

Hanya ada 14 juta Yahudi di muka bumi ini; tujuh juta di Amerika, lima juta di Asia, dua juta di Eropah dan 100,000 di Afrika. Bagi setiap orang Yahudi ada 100 orang Muslim (1:100). Namun, jika dicampur semua sekali, Yahudi lebih 100 kali berkuasa daripada orang Islam. Mengapa ini berlaku?

Siapa mereka ini?

Nabi Isa (Jesus of Nazareth) ialah Yahudi. Albert Einstein, saintis zaman moden paling terkemuka dan disebut oleh majalah Time sebagai 'Manusia Abad ini' ialah seorang Yahudi; Sigmund Freud - melalui teori id, ego dan super-ego ialah bapa psikoanalisis, juga seorang Yahudi; begitu juga Karl Marx, Paul Samuelson dan Milton Friedman.

Selain mereka banyak lagi orang Yahudi yang hasil kebijaksanaan mereka berupaya menghasilkan keperluan untuk kita semua: Benjamin Rubin memperkenalkan jarum suntikan pelalian.

Baca artikel penuh di ARTIKEL HANGAT

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!

Bagaimana suri rumah mendapat RM4329.60 Dalam Masa 3 hari!

Iklan Anda Di Sini!

Related Posts by Categories



1 comments

  1. Rohani  

    January 16, 2009 at 8:31 AM

    Assalamulaiku,

    Orang Islam sebenarnya punya banyak kekuatan danpernah maju malah mereka yang menerajui bidang sains , matematik, fizik dam pelbagai ilmu. Tapi itu suatu ketika dulu. umat Islam sekarang adalah umat Islam yang malas dan tidak suka mengambil peluang. tapi orang Yahudi dan seangkatan dengannya, sedar akan byk kelemahan mereka, terus bangkit untuk menguasai semua bidang termasuk menguasai dunia! Bukan salah sesiapa tapi salah diri kita sendiri umat Islam yg lalai dan leka.. Fikir2 kan....

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates