Harimau yang garang |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Iklan online murah

"kan aku dah kata, jangan masuk hutan nih, nampak usahkan ayam hutan, orang hutan pon tak de tahu", marah Meor kepada Azim, orang yang mencadangkan hutan keramat itu sebagai tempat memburu ayam hutan.

"Habis dah hutan ini jer yang aku tahu, nak buat cam mana, takkan aku nak cadangkan pergi memburu kat reban ayam belakang rumah kau tuh pula?" balas Azim pada Meor yang mula marah-marah.

"udahlah tu, janganlah bising-bising, kita kat hutan ni tahu?, dahlah hari nak senja, jalan balik pon tak jumpa, korang plak tau nyer nak gado-gado jer.." Aziz cuba campur tangan. Meor terdiam.

"Kat mana kite ni Jes? Dah longgar dah kepala lutut aku nih berjalan, jalan keluar tak der pula kite jumpa." Tanya Meor kepada Aziz sambil memperbetulkan senapang patah yang disandangnya. Hari semangkin gelap

"Tahlah aku pon tak tahu, rasanya macam mangkin jauh kita masuk kedalam hutan nih" balas Aziz sambil memerhatikan gelagat Azim yang mula membisu namun tangannya ligat menebas semak samun. Mungkin dia menyesal kerana mencadangkan hutan ini sebagai tempat memburu.

"Emmmmmm, nasib baik aku sorang jer yang bawa senapang patah bapak aku ni, kalau semua orang bawa senapang, buang karen jer" perli Meor kepada Azim. Azim berhenti menebas dan membeliakkan matanya pada Meor.

"Udahlah!!!!" tengking Aziz. Kecut perut Meor begitu juga Azim.

Baca cerita penuh di ARTIKEL HANGAT


Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates