Lembu masuk politik |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Iklan online murah

Angkatan Muda PKR (AMK) ke Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Selangor di Shah Alam hari ini bagi melaporkan semula aduan yang pernah dibuatnya sejak tahun 2000, yang didakwa tidak diambil sebarang tindakan.akan.

pkr youth shah alam anti macc cow protest 250209 03Aduan-aduan lama tersebut digantung di leher seekor lembu yang dibawa dengan sebuah lori sejauh 30 meter, ke bangunan Plaza Masalam, tempat terletakkanya pejabat SPRM.

Sebanyak 20 aduan dilaporkan semula kepada SPRM hari ini, yang melibatkan bekas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Dr Mohd Khir Toyo pada kira-kira jam 3 petang tadi.

Shamsul turut menempelak SPRM yang didakwanya selektif terhadap aduan yang dibuat - dengan memberikan tumpuan kepada kes penyelenggaraan kereta Lexus menteri besar Selangor dan pembelian 46 lembu korban di Parlimen Bandar Tun Razak Disember tahun lalu, tetapi didakwa membiarkan aduan-aduan lain yang melibatkan pemimpin Umno.

Ditemui selepas itu, Shamsul berkata pegawai SPRM ingin tahu sama ada lembu itu dibawa dengan tujuan untuk menghina suruhanjaya tersebut.

Katanya, beliau menjelaskan kepada mereka bahawa ia sebagai "ingatan dan sindirian kepada SPRM".

Hmmm lembu pun diheret ke kancah politik..jangan esok ada yang membawa katak sekali dah la...




Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates