Menutup aurat dengan betul |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

duit survey

pinjam duit

Perempuan yang berpakaian menutup aurat sepenuhnya seperti di bawah semakin sukar dicari kecuali ustazah sahaja. Untung suami mereka tidak banyak di tanya di Akhirat kelak.


gambar dari drfikrah.blogspot.com

Pakaian semua ok, cuma warna pink tu jer...



KURSUS TERNAKAN KETAM (MASA TERHAD)

Penemuan Ajaib Jus Manggis, Kesihatan & Kewangan... Daftar Percuma

JAMINAN 100% INCOME RM100,RM200,RM700@LEBIH TANPA MENAJA!!

Tambah KETINGGIAN 3cm-9cm Dalam Tempoh 90 Hari. Jaminan 100% Wang Dikembalikan

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. Rohani  

    March 29, 2009 at 11:51 AM

    This comment has been removed by the author.
  2. Rohani  

    March 29, 2009 at 11:53 AM

    Salam,

    Warna apa pun tak apa selagi memakai baju yang menutup aurat. Tapi suami saya sentiasa mencadangkan saya memakai warna hitam dan itulah juga yang paling saya suka. Warna yang paling mengkonfidenkan saya bila memakainya. Cuma lengan tu, lebih baik yang berkancing atau memakai stokin lengan supaya bila diangkat tangan, lengan itu tidak menampakkan lengan di dalam.

    satu lagi nak komen, bukan semua ustazah pakai macam ni sekarang. Dah ramai ustazah rock sekarang!

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates