Tuah dan Sial Khairy Jamaluddin |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

duit survey

pinjam duit

Khairy buat laporan polis terhadap buku fitnah

Naib Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin (kiri) menunjukkan salinan laporan polis kepada media di Ibu Pejabat Polis Daerah Brickfields, Kuala Lumpur hari ini berhubung penulis buku Yahaya Ismail yang didakwa mengugut dan memfitnahnya menerusi buku bertajuk Tuah dan Sial Khairy Jamaluddin (gambar kanan). -fotoBERNAMA

Khairy berkata, beliau juga tidak pernah berjumpa penulis buku itu sebelum ini dan pertama kali mereka bertemu adalah di pejabatnya 17 Februari lalu.

"Beliau (penulis) datang ke pejabat saya di sini (Kuala Lumpur) 17 Februari lepas, berjumpa dengan saya dan mengugut saya agar membayar RM100,000 atau buku itu diterbitkan.

"Bagaimanapun saya enggan kerana saya tidak perlu bayar untuk buku tersebut dan saya tidak mampu untuk bayar," dakwa Khairy dipetik Bernama.

Menurut Khairy lagi, penulis terbabit turut mendakwa bahawa penerbitan buku itu ditaja musuh-musuh politik beliau dalam Umno.

"Selain itu, saya juga mendapat tahu buku ini juga telah diedarkan kepada beberapa anggota perwakilan Umno sejak minggu lepas," katanya. - bernama.

Pelikkan orang politik ni, sesama sendiri pun sanggup buat begini. Biasalah KJ punya kuku pun dah semakin tumpul sekarang ni apabila Pak Lah nak menyerahkan jawatan presiden UMNO kepada DS Najib.

Bagus jugalah kalau penulis ni berniat nak menyelamatkan orang Melayu, kan ke UMNO pembela tradisi orang Melayu sejak 50 tahun dulu.

Teringat buku "50 Dalil Anwar Ibrahim tidak boleh jadi PM" yang memberi impak yang sangat besar kepada politik negara sehingga DSAI menjadi ketua pembangkang pula sekarang ni.


Penemuan Ajaib Jus Manggis, Kesihatan & Kewangan... Daftar Percuma

JAMINAN 100% INCOME RM100,RM200,RM700@LEBIH TANPA MENAJA!!

Tambah KETINGGIAN 3cm-9cm Dalam Tempoh 90 Hari. Jaminan 100% Wang Dikembalikan

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



4 comments

  1. little napolean  

    March 23, 2009 at 12:54 PM

    Strategi KJ ni sebenarnya adalah sama spt strategi DSAI yg telah digunakan untuk meminta simpati dan ihsan dari rakyat.so, kena lihat betul2, ada ker di antara calon Ketua Pemuda yang nak burukkan dia menerusi buku. Saya yakin, beliau bertindak sedemikian kerana namanya telah pun busuk disebabkan amaran untuk tidak menggunakan wang dalam melobi dirinya.so utk memudahkan nama beliau diangkat semula, beliau mencipta situasi agar mendapat belas ihsan dari para perwakilan.

  2. Shauqina  

    March 23, 2009 at 3:33 PM

    aku rase pon camtu gak..sume orang dah tahu kan..

  3. hatiminda  

    March 23, 2009 at 8:23 PM

    KJ ni x tek tuah masuk UMNO Si** kan parti mungkin besar impaknya...sebenarnya x dek keluar buku nipun ahli parti tahu siapa KJ ni..

  4. jumbut  

    March 25, 2009 at 8:11 PM

    aku pun sokong gak...KJ ni banyak agenda...dia rasa nak menjunamla tu...buatla cita macam-macam...ahli UMNO tahu sapa dia...aku harap ketua pemuda nanti tak payahla bagi kat menantu pak lah...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates