Rentetan video Amah pijak anak majikan |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Kes dera mendera dilakukan oleh orang-orang yang mempunyai penyakit mental. Tak kira amah dari seberang ke orang kita ke. Orang kita pun ramai juga yang ada kes mendera amah. Bukan penderaan fizikal sahaja juga penderaan mental. Contohnya orang gaji beragama Islam yang terpaksa bekerja dengan keluarga bukan Islam. Tidak boleh solat, menutup aurat malah ada yang sampai dipaksa makan babi.

Yang menjadi isu hangat sekarang ni;

Model terkenal Indonesia, Manohara Odelia Pinot, didakwa dilarikan oleh seorang kerabat diraja Kelantan, yang juga suaminya, dan juga pernah didera, termasuk dilukakan di bahagian dada.

kerabat kelantan Model Indonesia

Berbalik pasal video amah pijak anak majikan tadi...

Ramai yg dh tgk rakaman video ni. Ni aku tempek berita pasal si amah tu. Kisah yg berlaku 2 tahun lepas. Bagi yg ada maid, jika anak anda yg periang tetiba jadi murung, siasatlah dgn teliti puncanya.

Jika ada modal, pasanglah CCTV atau kamera pengintip satu untuk melihat perangai amah di belakang kita kerana budak-budak ini akan takut kalau sudah diberi amaran oleh amah psycho ni. Atau kita hantar ke nursery sahaja senang cerita

*****

Amah pijak anak majikan kena 2 tahun
Berita Harian 3 Nov 2007
Oleh Fatin Hafizah Mohd Shahar


KUALA LUMPUR: Seorang pembantu rumah warga Indonesia dihukum penjara selama 24 bulan oleh Mahkamah Majistret di sini, semalam, selepas mengaku bersalah menolak, menendang dan memijak anak perempuan majikannya yang berusia tiga tahun, Ogos lalu.

Majistret Tasnim Abu Bakar menjatuhkan hukuman itu terhadap Reni Neken, 27, dari Kupang, Indonesia, berkuat kuasa dari tarikh dia ditangkap, 30 Ogos lalu.

Reni didakwa mencederakan Goh Ceng Yee, 3 tahun, di ruang tamu rumah mangsa di No A2-27-08, Putramas 2 Condo, Jalan Kuching di sini, jam 3.25 hingga 3.40 petang, 28 Ogos lalu.

Dia didakwa mengikut Seksyen 31 (1)(a) Akta Kanak-Kanak 2001 yang membawa hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau kedua-duanya, jika sabit kesalahan.

Mengikut fakta kes, mangsa yang dipijak di bahagian perutnya oleh tertuduh sering mengadu kesakitan, namun apabila ditanya punca dia enggan menjawab.

Reni bagaimanapun, hanya memberi alasan mungkin kerana mangsa terlalu banyak mengambil minum ‘yogurt’. Bapa mangsa yang mengesyaki sesuatu kemudian mengambil keputusan untuk memasang video kamera tertutup di ruang tamu rumahnya.
Hasil daripada rakaman itu, ibu bapa mangsa mendapati anak mereka didera dengan teruk dan membuat laporan polis.

Kalau belum tengok video nya boleh download dari link di bawah (18SG)

DOWNLOAD VIDEO DI SINI




Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



3 comments

  1. WeBViDeOKLiP  

    April 24, 2009 at 6:07 AM

    mcm2 la skang nie

  2. CracKerzisme  

    April 24, 2009 at 9:32 AM

    bengong btol la org indon ni... x sedar diuntung. patut bg hukuman maksimum je... stupid

  3. malia  

    April 25, 2009 at 1:24 AM

    dulu orang gaji indon belakang umah pun lebih kurang camtu...suka cakap yang carut2 kat budak2.apalagi aku bagitau kat jiran aku terus ja dia berentikan indon tu,sekarang dia berenti keja jaga anak sendiri..lagi bagus kan...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates