Pakai t'shirt bercetak dalam solat |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Syarat sah solat antaranya ialah menutup aurat. Menutup aurat pula bagi lelaki ialah dari pusat sampai ke lutut dan pakaian tersebut hendaklah bersih.

Bagaimana dengan memakai t'shirt yang bercetak? Kena lagi kalau bercetak dengan gambar syaitan. Kalau kita perhatikan memakai t'shirt bercetak dalam masjid macam menjadi trend pula dikalangan remaja.

Memakai t'shirt bercetak sememangnya sah tetapi menggangu orang lain yang bersolat di belakangnya dan seperti tidak beradab.

Cuba lihat pakaian remaja di bawah. Remaja ini menunaikan tanggungjawabnya dengan bersolat tetapi kalau diamati tulisan di baju yang dipakainya tu

"BORN TO ROCK DRINK AND F**K" .

Tak sesuai langsung. Lebih baik mamat tu terbalik sahaja t'shirt tu sebelum solat.Inilah pengaruh barat yang dibawa ke dalam masjid. Masyaallah..

Pakai t'shirt  bercetak dalam solat @ isuhangat


"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



4 comments

  1. stopwatch  

    May 8, 2009 at 8:05 AM

    sebab tu aku memutuskan diri aku jadi fan arsenal dan bukannya man u. huhuhu...

  2. kayumanis  

    May 8, 2009 at 10:16 PM

    Itulah bukti agama sekadar dogma.

  3. Victor  

    May 11, 2009 at 11:35 AM

    Tuhan melihat hati. Karena dari hati timbul segala pikiran jahat, pembunuhan, perzinahan, percabulan, pencurian, sumpah palsu dan hujat.

  4. Unknown  

    May 16, 2009 at 11:27 AM

    cuba baca surah ikhlas. faham maksud nya. tiada satu pon di didunia menyerupai tuhan(itu bermaksud apa saja termasuk sifat manusia tidak sama.). tuhan tidak padang apa dia pakai, bagaimana dia pakai. Sifat, fizikal, perasaan dan apa saja pada tuhan tidak sama dgn manusia.cuma manusia suka menyamakan apa manusia rase dgn tuhan rasa hinggakan apa yang wajib makin remeh dan susah di buat.hingga terlalu banyak undang-undang baru dalam islam hingga tidak terbuat. sepatutnya islam memang agama yang sangat mudah.

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates