Review produk Stevico |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Kali ini saya mendapat tempahan iklan review dari moneypower2u. Apa yang saya lihat website ini lalah satu website MLM yang menjual produk kesihatan. Sekarang dah banyak ubat-ubat tambahan tetapi pastikan anda semak dengan doktor anda dahulu.

Tetapi biasanya produk kesihatan MLM mempunyai pakar mereka sendiri.Menurut website tersebut , moneypower2u ini ialah Syarikat MLM Terkemuka dari Japan Produk yang diiktiraf sedunia.

Ini ialah produk/syarikat MLM baru di Malaysia. Menurut mereka lagi produk ini bakal meletup di Malaysia.Launching pada bulan May 2009 Pendaftaran dibuka sekarang

"POTENSI MENCARI PENDAPATAN SAMBILAN JUTAAN RINGGIT SECARA ONLINE @ OFFLINE
Rebutlah peluang AWAL!!! Baru bermula dan BAKAL MENGEGARKAN PADA TAHUN 2009 INI.
...Anda adalah PIONEER!

Ok untuk maklumat lanjut MLM terbaru ini boleh ke money2u

Kehebatan produk-produk Stevico merupakan satu factor pengerak besar dalam sejarah perkembangan syarikat ini, diiktiraf oleh FDA, Canadian Diabetes Association, American Dietetic Association, American Heart Association, National Cancel Institute.
Produknya mendapat liputan yang luas di media seperti BBC & Discovery Health, kualiti produk yang amat tinggi ini menjamin repeat order yang berterusan, dan ini memberikan pendapatan yang stabil kepada para pengedarnya, PENDAPATAN BERTERUSAN UNTUK JANGKA MASA PANJANG

1) Cholest Control Fibre, Mix Wheat with Larch Tree Fibre Drink. Dirumus khas untuk membantu golongan yang mengidap penyakit kolestrol tinggi & tekanan darah tinggi.

Baca lagi di MONEY2U



"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates