Masih minum Neslo? |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Saya sudah mengubah air Milo kepada Vico dan Nescafe ke Indocafe tetapi susah jika makan di luar, dua-dua kalau order takde jual.

Semasa kita umat Islam Malaysia masih setia menggunakan produk Nestle menjadi sebahagian darah daging kita, syarikat itu telah bekerjasama dengan syarikat pengeluar makanan dari Israel iaitu Osem Investment pada tahun 2000 untuk membina sebuah fasiliti R&D di Sderot, Israel.

R&D itu digunakan sebagai .pusat pembangunan bagi makanan snek (ya, makanan yang kita semua jamah setiap hari itu) dan jutaan dollar dilaburkan untuk operasi R&D tersebut.

Pusat R&D itu dibina di atas tanah haram di bawah kerajaan haram Israel. Dan jutaan dollar dilaburkan ke atas pusat R&D haram itu tiap-tiap tahun. Tanah yang dirampas dari tangisan dan darah umat Palestin itu senang-senang sahaja digunakan oleh Nestle untuk kemudahan dirinya, malah memberi manfaat pula kepada kerajaan haram Israel.

Baca Artikel Penuh


"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"


"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



3 comments

  1. Unknown  

    June 8, 2009 at 11:56 AM

    ~sekadar memberi pendapat~

    xsemestinya kita mkn semua2 ni blh mgubah segalanya..contoh kalo kita makan McD..duit yg kita byr tu kita niatkan sebagai byaran yg setimpal dgn bende yg kita beli utk kita mkn..bkn niat kita utk sedekah or membantu Israel..kene betulkan pemahaman kita..kalo nk boikot semua bende..yg ptama kene boikot technology..blh x kita boikot??xb;h kn..sbb??ia sgt penting..mcm mkanan juga..lg satu yg common maggi..kalo nk boikot semua..baik jgn mkn brangan mcm ni..mkn je brangan yg kita tanam sendiri..huhu..

  2. Asrul Budi  

    June 8, 2009 at 6:15 PM

    This comment has been removed by the author.
  3. Asrul Budi  

    June 8, 2009 at 6:16 PM

    sory noor,, sy kurang setuju dengan pendapat awak... konsep pemahaman awak kena ubah,, apa yang cuba disampaikan ialah kita semua cuba sedaya upaya untuk menukar produk buatan yahudi kepada produk lain... sebagai contoh, McD/KFC kepada RFC (Radic Fried Chicken), milo kepada vico dan banyak lagi yang boleh anda download di http://www.ziddu.com/download/3258096/AlternatifKepadaBaranganYahudi.pdf.html
    ... bayangkan semua rakyat malaysia makan McD, bukankah itu menyumbang kepada israel sedangkan ada banyak lagi makanan ala-ala McD...

    walaubagaimanapun ini hanya pendapat saya sahaja...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates