Najib 100 hari pada pandangan Dr M |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

tip besarkan buah dada due 8 Sept







Dr M bercakap selepas menyampaikan ucap utama program "Wacana Kedudukan Institusi Beraja dan Melayu dalam Perlembagaan Persekutuan dari Perspektif 1Malaysia" yang diadakan secara tertutup di PWTC mengenai pandangannya kepada 100 hari pentadbiran Datuk Seri Najib Razak "lebih banyak yang negatif daripada yang positif".

Antara yang negatif dari pandagan Chedet ialah mengenai
cadangan pembinaan jambatan ketiga antara Johor dan Singapura. Satu perkara lagi yang dianggap negatif, menurut Dr Mahathir lagi, ialah pelantikan orang yang korup dalam pentadbiran Najib.

Mantan perdana menteri itu berkata, orang Melayu hari ini tidak puashati kerana dituduh menjadi penghalang perpaduan, pertumbuhan ekonomi dan sebagainya. Orang Melayu, katanya, menyalahgunakan lesen, kontrak dan permit import yang diluluskan (AP)

'DEB tidak salah tetapi yang salah (ialah) kerana orang yang menyalahkan lesen, kontrak dan AP itu,” katanya.


Seperti diketahui Chedet juga tidak senang dengan keputusan penghapusan PPSMI. Entahlah Dr M ni dulu masa Pak Lah pun dia tidak suka, Tok Jib pun tak suka. Mungkin kerana tidak meneruskan idea-idea dia.

Tapi kerana negara kita demokrasi sesiapa pun bebas mengatakan pendapat masing-masing ada bagusnya juga pendapat-pendapat macam ni sebagai teguran terhadap kerajaan samada dari pihak pembangkang atau dari ahli UMNO sendiri. Dr M sudah memasuki UMNO semula sebaik sahaja Datuk Seri Najib menjadi PM.

Tetapi tindakan Dr M ni seperti membuka pekung di dada dan serba sedikit mempengaruhi kempen Manik Urai kepada Pakatan Rakyat kerana Dr M masih mempunyai pengaruhnya yang tersendiri.

Pasti Dr M ni membuat kan DS Najib pening dan ibarat duri dalam daging kepada UMNO.


"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

"WOW!!! SANGAT MUDAH, SANGAT SENANG & YANG PALING PENTING SANGAT LUMAYAN!!!"
"Pendapatan Menyentap, Berterusan Bersama Kryptonwork"

"Rahsia Mudah Dapat Zuriat"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. Anonymous  

    July 12, 2009 at 8:54 AM

    emmm, 97% kata fail

  2. Unknown  

    July 12, 2009 at 1:00 PM

    Setakat ini kelibat Najib belum nampak lagi di Manek Urai. Dia lebih senang mengumumkan 'hadiah' untuk rakyat sempena 100 hari beliau jadi PM di KLCC di depan mat bangla dan mat indon berbanding untuk melakukannya di depan rakyat Manek Urai.

    Najib sudah tentu tidak mahu pilihan raya kecil (PRK) Manek Urai dikaitkan dengan diri dia.

    Dia tidak mahu kekalahan di Manek Urai dianggap sebagai penolakan rakyat kepada pimpinan beliau.

    Malah hantu Altantuya akan mengekori beliau kalau beliau datang ke Manek Urai yang sedikit sebanyak akan membawa sial kepada parti UMNO.

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates