Cara berdemo yang 'halal' |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





tip besarkan buah dada due 8 Sept

Perhimpunan pada 7 Ogos 2009 seolah mengajar Pakatan Rakyat cara untuk berdemo yang sebenar tanpa gangguan FRU. Jangan lebih 30 orang!


SEBAHAGIAN anggota Pemuda UMNO di hadapan pejabat MBSA di Shah Alam pada 7 Ogos 2009. Antara sepanduk yang tertulis - PAS dulu "TAKBIR" sekarang "TAKE BEER" ibarat memandang usaha Datuk Hassan Ali yang mahu 7 E dilarang menjual arak sebagai sandiwara politik.

Pelik tapi benarkan 7 Eleven yang majoriti pekerjanya adalah umat Islam mendapat lesen menjual arak berpuluh-puluh tahun lamanya. Inilah akibatnya jika umat Islam terlalu lemah dalam ekonomi sehingga ada antara kita yang terpaksa bekerja di tempat yang syubhat.

Sedangkan kalau ikut hukum... dari yg tanam, hinggalah arak tu diteguk oleh peminum, semua dapat syer.

Kalau ikut keterangan ini, yang bekerja kat supermarket, dgn MAS, di kelab, restoran besar, hotel... semua dapat bahana syubhat ni...

Kalau kita, ada peluang atau pilihan bekerja di tempat lain, eloklah kita lari dari tempat kerja tu... tapi kalau tu saja yangg upaya setakat ni, mohonlah petunjuk dpd Allah... mudah-mudahan kita ada peluang meninggalkan kerja kita sekarang.


"JOM TENGOK BAJU-BAJU NI TENGOK DULU KOT-KOT BEKENAN"

"DAFTAR PERCUMA*PART TIME DIRUMAH*BONUS MINGGUAN*$2,000-$5,000"

"HANGAT...JANA PENDAPATAN LUMAYAN SAMBIL MENJAGA KESIHATAN ANDA"

"Satu pendedahan mengenai KWSP - Ada sesuatu yang wajib anda tahu mengenai KWSP"

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates