Puasa dan perut buncit |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







tip besarkan buah dada due 8 Sept


Memang tak dinafikan bulan puasa dapat membantu mengatasi perut buncit. Kalau berpuasa di sebelah petang perut yang buncit pun jadi leper.

Rajabeautiful pula menyarankan memakai bengkung ketika bulan puasa untuk mendapatkan hasil yang cepat untuk mengatasi perut buncit. Raya nanti boleh lah beraya dengan perut 'baru'.

1. Mempercepatkan penurunkan berat badan
Tubuh kita secara automatik akan mencari sumber energi di dalam tubuh yaitu lemak selama kita berpuasa, saat energi yang masuk berkurang. Itulah mengapa orang yang berpuasa biasanya berat badannya akan berkurang sampai (rata-rata) 4 kg. Jika memakai Premium Beautiful semasa berpuasa, pengaliran darah dalam badan menjadi lebih lancar, penurunan berat badan lebih cekap lagi, 5-10kg mengikut kajian testimoni kami.

2. Mengeluarkan (Detoksifikasi) racun dalam badan
Berpuasa selama 30 hari dapat mengeluarkan racun pada tubuh melalui kolon, ginjal, paru-paru, kelenjar dan kulit. Selama makanan tidak masuk ke dalam tubuh, kumpulan lemak akan diubah menjadi energi oleh tubuh dan mengeluarkan zat kimia yang berasal dari asid lemak ke dalam sistem dan dinyahkan melalui organ pembuangan (perpeluhan, pembuangan air besar, kencing).

3. Mencegah stroke
Menurut beberapa penelitian, ia dapat meningkatkan HDL (High Density Lipoprotein) dan menurunkan lemak trigliserol (pembentuk kolesterol LDL-Low Density Liporotein) yang dapat mengganggu kesihatan tubuh kita.

4. Pemberanakkan sel-sel baru lebih cekap
Rasa lapar membuat organ internal didalam tubuh bergerak dan bereaksi ‘melahap’ sel-sel rosak demi memenuhi keperluan makanan. Seterusnya, tubuh akan segera menggantikannya dengan sel-sel baru, agar bisa kembali berfungsi.

Baca artikel penuh -- Klik sini



Kenapa perut lelaki buncit?

Ikuti komen Raja Beatiful yang menyarankan pemakaian bengkung untuk lelaki perkaitan Puasa dan perut buncit.

jika makan berlebihan, kurang bersenam, badan tiada pilihan melainkan simpan makanan berlebihan itu sebagai lemak…tidak kira makanan berlebihan itu daripada lemak, protein ataupun carbohydrate tempat simpanan lemak terpulang kepada genetics & juga jantina. bagi lelaki biasanya tempat utama adalah perut..manakala untuk perempuan di bahagian paha dan pinggang. Dengan pemakaian Bengkung Premium Beautiful, hanya pakai perut buncit anda akan jadi rata dan ia bertindak sebagai 'fat burner' yang membantu untuk meningkatkan metabolisma badan…dengan itu ia akan menambah pembakaran kalori di badan. Ramai lelaki buncit telah kami bantu..

Baca lagi info Klik sini


"Shopping di Giant, Kamdar dapat duit, isi minyak di Petronas dapat duit. Percuma RM50"

"JOM TENGOK BAJU-BAJU NI TENGOK DULU KOT-KOT BEKENAN"
"DAFTAR PERCUMA*PART TIME DIRUMAH*BONUS MINGGUAN*$2,000-$5,000"

"HANGAT...JANA PENDAPATAN LUMAYAN SAMBIL MENJAGA KESIHATAN ANDA"

"Satu pendedahan mengenai KWSP - Ada sesuatu yang wajib anda tahu mengenai KWSP"

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates