Cube.My - penyedia hosting terbaru di Malaysia |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Cube.My adalah sebuah penyedia hosting terbaru di Malaysia. Sebagai meraikan upacara pembukaan web Cube.My, kupon diskaun 5% diberikan kepada setiap pelanggan.

Cube.My yakin dengan prestasi server mereka. Mereka menawarkan pulangan wang semula sekiranya anda tidak berpuas hati dalam tempoh 30 hari selepas pembelian.

Bagi saya pula, saya yakin dengan reputasi pemilik Cube.My iaitu En. Muhammad Iyas bin Ilias atau lebih dikenali sebagai En. Aku di forum terkemuka WangCyber.com.

Dari kerana itulah saya berbesar hati melakukan promosi ini. Saya yakin anda akan mendapat yang terbaik dari Cube.My

Sekiranya anda berminat, layari http://www.cube.my

*P/S: Jom cari duit internet dengan join affiliate Cube.my


Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates