Aktiviti memalukan pelajar perempuan |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Aktiviti 'ko-kokikulum' di lakukan oleh anak-anak kita di luar sekolah yang dipostingkan oleh jinggo-minaq dalam fotopagesnya.

Menurut Jinggo seorang jurufoto profesional kegiatan seperti ini biasa, tentu beliau merakam banyak lagi foto-foto 'ko-korikulum' sebegini atau lebih teruk daripada keadaan ini!

Bagaimana kita hendak menghilangkan kudis-kudis seperti ini. Jangan cari salah siapa salahkan diri kita sendiri. Jika perkara ini berlaku di hadapan mata anda, adakah anda akan menegurnya?







"Pendapatan Menyentap, Berterusan Bersama Kryptonwork"

"Rahsia Mudah Dapat Zuriat"

"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



4 comments

  1. mpejal2  

    June 23, 2009 at 1:11 AM

    ni lah ank2 muda hrpn bangsa mse dpn kte...diorang ni thu fkr nak seronok jer...pdhl byk lg cara len yg blh uat diorag hepi....

  2. ROSYATINI  

    June 23, 2009 at 8:13 AM

    hey bdk2 pompuan skrg, fikir ler...sluar dlm korang pun mak bapak korang belikan lagi. lbh baik duk umah tulun mak korang cuci pinggan. lg baik. maslah berat ni..

  3. anakbilis  

    June 23, 2009 at 2:59 PM

    ape nak jd budak2 sekarang ni..ish..ish..

  4. Eymah  

    June 24, 2009 at 8:29 PM

    susah...klu nak rotan nanti cikgu kena masuk surat khabar...muka depan pulak tu...mak bapa bawa parang serang cikgu...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates