adsense

08 July, 2009

Pesakit HIV Islam tinggal di gereja

tip besarkan buah dada due 8 Sept







Membaca artikel dari blog Albanjari Online, Jangan biarkan kami mati di gereja, tolonglah..! yang digarap dari blog Ustaz Amin, saya terasa malu sendiri.

Islam adalah agama mempunyai pengganut terbesar di dunia ini tetapi hakikatnya kita masih lemah, tidak bersatu,mengejar kemewahan dunia dan pentingkan diri sendiri sehingga tidak ambil kisah pasal saudara seIslam kita sehingga ada yang di jaga oleh pihak gereja.

Mereka adalah beragama Islam dan merupakan pesakit HIV tetapi pastinya dahulu dia tidak dihiraukan sehingga gereja menajanya.

Tindakan Ustaz Amin yang berusaha untuk mengeluarkan pesakit-pesakit Islam amat dipuji. Saya terasa terharu dengan ayat Ustaz Amin

Marilah kita sama-sama membantu beliau dengan apa yang patut mengeluarkan penghuni-penghuni Islam yang tinggal di gereja tersebut . Bak kata Ustaz Amin, kita wajib mengeluarkan mereka.

Gambar-gambar dibawah diambil dari blog Ustaz Amin semasa dia dan teman-temannya berjaya mengeluarkan seorang dari penghuni gereja tersebut untuk dikongsi pelawat Isu Hangat . Blog Ustaz Amin adalah di http://www.ustazamin.com/

Kedatangan kami disambut oleh Penghuni Islam



"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

"WOW!!! SANGAT MUDAH, SANGAT SENANG & YANG PALING PENTING SANGAT LUMAYAN!!!"
"Pendapatan Menyentap, Berterusan Bersama Kryptonwork"

"Rahsia Mudah Dapat Zuriat"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

1 comment:

Anonymous said...

saya suka blog ini kerana selalu update, kalau rajin jom la kesini http://www.terataionline.net/

Blog Widget by LinkWithin