Pesta arak awek Ganu |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

tip besarkan buah dada due 8 Sept







Masyallah, budak-budak perempuan Melayu ni selamba jer minum arak. Dah lah minum arak dan perpakaian sexy siap rakam lagi. Last-last diupload ke youtube.

Dari suasana video tersebut kelihatan mereka tinggal di rumah sewa dan sedang menyambut hari jadi. Dari loghat diaorang sah dari Trengganu.





"HAPUSKAN KETIAK HITAM,JERAWAT DI MUKA/BADAN,JERAGAT,PANAU DGN BERKESAN SECARA SEMULAJADI"

"WOW!!! SANGAT MUDAH, SANGAT SENANG & YANG PALING PENTING SANGAT LUMAYAN!!!"
"Pendapatan Menyentap, Berterusan Bersama Kryptonwork"

"Rahsia Mudah Dapat Zuriat"

Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



10 comments

  1. Mohd Asnawi  

    July 13, 2009 at 12:20 PM

    masyallah....rosak perempuan melayu kite...tobat2la dik oii

  2. firdaus  

    July 13, 2009 at 3:43 PM

    mintak pihak yg berkuasa siasat dan tangkap betina2 ni!!!!!!!!!!!!!!!!!.panggil tv3....

  3. ROSYATINI  

    July 13, 2009 at 7:35 PM

    "ISLAM HADAHRI, TERENGGANU BESTARI"??????? WAK MALU ORG GANU JE..MACANG NI KE NOK JADI GENERASI ULUL ALBAB. SAME2 LE KITE CEGOH KEMUNGKARANG MACANG NI..MALU ANOK MELAYU..

  4. Munyit2  

    July 14, 2009 at 1:25 PM

    ni baru ade 7E kat terengganu..x ada lagi pawagam..nt kalu dah ada...lagi la...apende derang wat...blojob dlm tu??huuhuuh

  5. Khairulnizam  

    July 14, 2009 at 11:29 PM

    memang dasar xder maruah..
    baik diaorang mati masa lahir dulu..

  6. ~salwaredzuan~  

    July 15, 2009 at 2:32 AM

    minum arak tu modern sgt ke? pening laa tgk budak2 zaman sekarang nih... dr minah kilang smp laa ke ceo smua pon bantai je tonggang..apa nk jadi laaa dgn dunia

  7. ToXiC LoLypOp  

    July 15, 2009 at 8:08 PM

    . aku xkesian kat dorang .

    . tapi aku kesian dengan mak bapak dorang yang melahirkan dorang n jage dorang teruk2 .

    . xtao la nati anak dorang buat kat depa balik camtu .

    . hukum karma .

  8. yaTieyuki  

    July 16, 2009 at 9:52 AM

    hadoi menyampahnye tgk budak2 ni..bangga pegang menatang tu.. tunjuk2 kt org.. aku sikit pun x heran la.. xde ape yg nk dibanggakan pun.. apa la nak jd ni.. muka x tau malu..

  9. rimau  

    August 10, 2009 at 4:55 PM

    ceh..merosakkan bangsa je diorg nie...tk kesian mak bapak ke wei...sedar2 la diri tu...hidup kt dunia sementara je...
    korang ingt dh besar kepala sgt ke dpt rasa benda haram tu...
    cm sial je korang nie...

  10. rimau  

    August 10, 2009 at 4:57 PM

    xtaw la ape nk jadi gn anak2 bangsa skrg...korang bangga sangat ke gn benda haram tu??kesian mak bapak korang...ada anak2 cm korang merosakkan dunia nie je...sedar la diri tu,bile lg nk insaf...dunia sementara je..

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates