Hodoh dan bodoh |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }






Seorang model yg tersangat la lawa nyer nk kawin ngan seorang professor yang sangat bijak...
si model ni lawa tp stupid...si professor ni bijak tp tak hensem...

Jadi pada suatu hari si model ni ckp kat bakal laki dia...

"i harap bila kita dapat anak nanti, dia akan lawa macam i & bijak mcm u... "

balas si professor plak..

"betul jugak tu, kalau la dapat anak hodoh mcm i & bodoh mcm u, tak ke naya?"

moral: kita tidak boleh nak agak perkara masa hadapan & apa yang bakal kita perolehi...
berusahalah & bertawakal... . kita hanya mampu merancang.


"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



0 comments

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates