Melayu peluk babi di Perak |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }







Nauzubillah Min Zalik!
Melayu peluk babi nak dapatkan nombor ekor itulah paparan utama Metro semalam.. kerana harta orang yang beragama Islam sanggup menjual agama. Sedangkan semua sedar kita hidup di dunia hanya sementara, Akhirat saja yang kekal selamanya....

iskkkkk



TAIPING: Cetek pengetahuan agama dan percayakan khurafat menyebabkan segelintir umat Islam sanggup membelai dan memeluk babi hutan semata-mata untuk mendapatkan tuah, termasuk memenangi hadiah utama judi nombor ekor, sekali gus meraih kekayaan segera.

Perbuatan jahil itu yang semakin menarik minat orang Melayu dari dalam dan luar negeri ini dilakukan di sebuah kuil di kaki bukit berhampiran sebuah pasar raya terkemuka dekat sini.

Mereka datang untuk mencuba nasib biarpun perbuatan itu dilaknat Tuhan.
Kepercayaan karut itu dan kehadiran orang Islam di kuil berkenaan diakui beberapa pekerja di kuil terbabit sambil memberi contoh antara 100 pengunjung yang datang, 10 daripadanya orang Melayu.

Sumber: Harian Metro


"Gegaran Sudah Dirasai Di Putrajaya...Bakal Meletus Di Malaysia Bermula Di Jepun"


"Rahsia Buat Duit di Internet Sehingga Menghasilkan Pendapatan $3,046 Setiap Bulan Terbongkar!"


Rahsia Atas Ranjang | Untuk bacaan dewasa sahaja!

Turunkan berat badan secara sihat tanpa kenaikan semula sambil menjana pendapatan lumayan

Gempar!! Membongkar rahsia bagaimana seorang pelajar mampu memiliki Mercedes Benz SLK200 dan pendapatan sebanyak RM130,000 Sebulan!

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. Awwa  

    May 15, 2009 at 12:00 PM

    memang jahil..dah peluk babi haram..nombr ekorpun haram...tak takut ke penyakit virus babi sekarang ni..malunya org melayu perangai macam binatang tu..entah islam ke...atau islam pada nama saja?maklumlah sekarang ni..nama saja islam..tp banyak yg tak ikut ajran islam yg sebenarnya...

  2. amer @ ijjad  

    June 19, 2009 at 10:17 AM

    sedihnyaaa..
    banyaknyaa menyimpang.tersisih dari rahmat Allah.kesian sangat.

    tapi harus juga dihighlightkan, pegang babi itu tidak haram,ia hanya najis,ia haram dimakan.jika tersentuh,maka wajib bersertu(org melayu selalu sebut samak).babi haram dimakan,jika sentuh maka kita akan dalam keadaan tidak suci untuk menunaikan ibadah solat.jika sudah sertu,maka bolehla menunaikan solat.

    tetapi hukum pegang tangan lelaki dan wanita bukan muhrim itu HARAM!!

    org melayu kita,pegang babi x boleh,pegang awek selamber jer!!

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates