Sultan ceraikan sultanah talak tiga |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }

Your Car Solution providers

Pinjaman blacklist ok

Sedang isu hangat Sultan Azlan iaitu bekas hakim yang meminta mantan MBnya meletakkan jawatan sebagai MB Perak, seorang lagi Sultan sebenarnya juga bikin isu hangat kerana khabar dari rakyat jelata di kedai kopi,tepi jalan malah di surau sekalipun bahawa Sultan tersebut telah menceraikan Sultanahnya. Yang sedihnya talak yang dijatuhkan adalah talak 3 atau pun telah tiga kali gugur talaknya. So, Sultan tersebut tidak boleh rujuk kepada bekas Sultanah itu.

Khabarnya sultan tersebut masih nak berbalik dengan bekas sultanah tersebut . Bertanyalah baginda sultan kepada penasihat Agama yang sebenarnya seorang penceramah yang terkenal juga apakah cara nak berbalik kepada jandanya tu tanpa cina buta tetapi penasihat Agama tersebut tiada idea kerana memang tiada dalam hukum Islam dan pergi ke Indonesia . Maka murkalah Sultan tersebut kerana tidak dapat menghubungi penasihat Agama tersebut dalam masa beberapa masa maka penasihat agama yang juga bekas Mufti tersebut dipecatlah dari jawatannya.

Berita dari bawah angin juga bertiup punca jatuhnya talak ialah kerana Sultanah tidak hiraukannya semasa tuanku sedang gering. Katanya Sultanah merajuk dengan tuanku kerana tuanku tidak melantik anakandanya menjadi pengganti Sultan seperti janji-janji tuanku semasa baginda hendak bernikah lagi dengan isteri muda. Sekarang negeri bawah angin tersebut mempunyai Putera Mahkota yang mempunyai darah campuran Inggeris.

Kalau rakyat bawah angin tersebut perasan tiada lagi doa untuk sultanah di sembahyang Jumaat sejak beberapa minggu lalu. Maka negeri bawah angin tersebut tiada Sultanah sekarang.

Sultan negeri bawah angin mana ni? Cukuplah dikatakan anak Sultan ini pernah mencetuskan kemarahan orang-orang Melayu pada tahun 1991 sehingga kuasa Sultan dikurangkan atas perjuangan Hang Jebat moden yang kini telah pencen. Siapa Jebat versi Melayu yang sebenarnya tak berapa Melayu tu? Memang patut pun kita lupa kerana kita ni kan orang Melayu....


Sumber gambar: forum TKO

RAHSIA LULUS CEMERLANG PEPERIKSAAN KERAJAAN (PTD) TERBONGKAR!!!

Cara Melambatkan Pancutan (18+ sahaja!)

Iklan Di ISUHANGAT!

Related Posts by Categories



1 comments

  1. Asrol Budi  

    February 14, 2009 at 12:45 PM

    dah terbukti UMNO lah sebenarnya Penderhaka...

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates