Hadiah Dari Bolasepak Untuk Kemerdekaan ke 50 |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }





Alhamdulillah, Skuad B23 Malaysia berjaya memenangi Pestabola Merdeka dengan menewaskan juara bertahan Myanmar 3-1 di hadapan 40,000 orang penonton.

Gol pertama dijaringkan oleh Zaquan Adha Radzak pada minit ke 12 setelah dengan tenang menewaskan penjaga gol Myanmar. Gol kedua adalah gol sendiri pemain Myanmar dan gol ketiga dijaringkan cantik oleh Safee Sali pada separuh masa kedua.

Perlawanan yang diserikan dengan kad kuning yang dilayangkan oleh pengadil dari Thailand dengan tidak terkira banyaknya kepada pemain Myanmar dan dua kad kuning kepada pemain Malaysia dalam cara permainan yang kasar di tunjukkan oleh Myanmar. Dan pada sepuluh minit terakhir seorang pemain Myanmar dilayangkan kad merah.

Tahniah pemain-pemain Malaysia yang berjaya membersihkan arang pemain senior mereka bulan lalu.Piala ini kali terakhir dimenangi oleh Malaysia pada tahun 2003.



MALAYSIA MASIH BOLEH!!!!

Related Posts by Categories



2 comments

  1. Anonymous  

    August 30, 2007 at 3:04 AM

    SYABAS KPD SKUAD B23 MALAYSIA.....
    MALAYSIA BOOOOLLEEEEHHH!!!!!!

  2. roslimh  

    August 30, 2007 at 1:16 PM

    Syabas kpd skuad B23 Malaysia....lama juga kita tidak melalui saat-saat manis di padang bolasepak. Semalam saya sempat tengok game di babak kedua. Hebat semangat mereka. Semangat Merdeka ke 50....

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates