adsense

30 June, 2008

Kes liwat Anwar Ibrahim

Adakah gelombang reformasi kedua akan berlaku di Malaysia setelah satu laporan Polis dibuat oleh seseorang yang dirahsiakan di Balai Polis Jalan Travers melaporkan Dato Seri Anwar Ibrahim telah meliwat beliau.

Pak Lah dalam kenyataan medianya mengatakan "ini bukan kerja BN" dan mengalu-alukan PDRM untuk menyiasat laporan Polis tersebut, manakala Presiden PKR, Wan Azizah pula mengatakan ini adalah konspirasi politik yang kotor untuk menjatuhkan karier politik suaminya yang semakin berprestij selepas keluar dari penjara.

Dari segi logiknya DSAI sememangnya seorang "master mind" yang mengharu birukan iklim politik di Malaysia selepas beliau keluar dari penjara bermula dengan PRU12 lagi. Dari laman web-laman web pembangkang mengatakan ini adalah satu kerja pemesongan berita dari isu akuan bersumpah Raja Petra Kamaruddin mengenai kehadiran Rosma semasa tragedi letupan bom C4 kepada Athantuya.

Dari tranungkite terdapat satu artikel yang memetik kenyataan PKR yang akan mengadakan perhimpunan aman:


a
Semua aktivis dan pemimpin pertubuhan bukan kerajaan dijemput hadir perhimpunan solidariti 'Selamatkan Malaysia, Keadilan untuk Anwar' di Parlimen esok (30 Jun).

Himpunan itu akan diadakan pada jam 1.00 petang sewaktu dewan berhenti sebentar untuk waktu rehat, kata satu kenyataan KeADILan hari ini.

Perhimpunan ini bertujuan untuk menunjukkan bantahan terhadap fitnah dan ketidakadilan yang berlaku sekali lagi ke atas bekas Timbalan Perdana Menteri Dato' Seri Anwar Ibrahim baru-baru ini, katanya.

Sesiapa yang ingin hadir ke perhimpunan esok untuk menyatakan sokongan untuk Anwar Ibrahim, sila berpakaian formal (lelaki - berkemeja tie, kot dan berkasut; perempuan - berpakaian kemas) dan berkumpul di Parlimen pada jam 12:45 tengahari._




Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , ,

2 comments:

Anonymous said...

Kesian anwar aljuburi,bukan main gebang sebar fitnah bohong pasal najib/rosma bunuh altantuya,pastu suruh plak raja petra banduanudin buat akuan bersumpah,hehe,kan dah kena balik..Menggelabah penjilat2 PKR,mempertahankan peliwat anwar al-sodomy..Pastu sembunyi kt kdutaan turki,apsal takut??Tengok najib,relax je terima fitnah raja petra boroinudin,kahkah menikus lah ko nuar..Kalo brani sumpah junjung Al-Quran,takkan itupun tak berani??Ko kan Islam..

Anonymous said...

YE KE FITNAH...NTAH-NTAH DIREKA-REKA SENDIRI...ATAUPUN MEMANG TAIK JUBUR...SIAN TUL KAT PENYOKONG...KENE TIPU BULAT-BULAT...KONGSI ALJUBURI KOT...

Blog Widget by LinkWithin