Gambar yang tidak tersiar di media arus perdana |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



MB Ir Nizar bersama ADUN DAP Ngeh Koo Ham melawat keluarga mangsa letupan kilang tepung Malayan Flour Mills di Manjung pd 18 Mac 2008.

Gambar di bawah MB Ir Nizar ketika meluangkan masa di rumah seorang dari 3 mangsa yg terbunuh, Lok Lai Keat, 51 dari Sitiawan. MB Ir Nizar yg boleh bertutur dalam dialek mandarin.hokkien dan kantonese turut memujuk anak mangsa Lok Min Yee, 10 yg meratapi kehilangan bapanya. (gambar dibawah tidak mungkin tersiar di media arus perdana).

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Related Posts by Categories



5 comments

  1. Dannis Leong  

    April 11, 2008 at 3:39 PM

    Menteri Besar Perak Ir Mohamad Nizar Jamaluddin , we're so great to have a MP like you....really care for rakyat....

  2. Anonymous  

    April 11, 2008 at 5:29 PM

    alaa cam bekas mb dulu xpnah je g umah owg dah mampos..takat pg ziarah tu pon igt baik sgt ke..ilek r..xyah la gelabah..ade ke kat surat kabar kalo owg meninggal owg2 besar dtg,surat letak gmba dorg..lu pk la sendiri

  3. Anonymous  

    April 11, 2008 at 6:34 PM

    Assalamualaikum, saudara anonymous di nombor 2. Jaga sikit bahasa anda bila memberi komen. Tak malukah anda yang telah diberikan lidah oleh Allah supaya berkata dengan perkataan yang baik-baik tapi anda gunakan bahasa yang sebegitu rupa? Dimanakah alhlak anda sebagai seorang manusia? Apakah itu cara pertuturan anda seharian bersama sahabat handai dan keluarga?
    Ubahlah sikap itu sebelum Allah menarik balik nikmatNya yang telah diberikan kepada anda.

  4. Anonymous  

    April 11, 2008 at 8:16 PM

    Sokong asr...

    Kepada manusia yg bg komen no 2 tu harap jgn berhati busuk.... Allah dah bagi lidah tu jaga la dengan baik... Klu nak bagi komen pun ayat biar sopan...

  5. Anonymous  

    April 25, 2008 at 3:52 PM

    suka hati mak bapak nenek moyang aku la nak cakap ape.PRU13 aku kena pasti kan BN akan rampas balik semua negeri pembangkang...

    Hidup UMNO...Hidup BN

    go to hell with Pakatan Rakyat..

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates