adsense

31 January, 2008

wanglebih.com SCAM!!!



Hari ni,pagi-pagi buka email dah ada spammer yang dok promote wanglebih.com. Saya yang tak pernah dengar pun program ni pergi sekodeng website diaorang ..peh ayat nampak macam power. Yang dah join pun ramai .

Tapi apabila saya masuk forum WC ada pula thread terbaru mengatakan wanglebih.com adalah SCAM(Penipu)

Yang pertama pasal keahliannya :
...



Sengaja ditambah dengan huruf 5 dibelakang.

Dan yang kedua ,pengakuan rasmi dari mangsa penipuan Wanglebih.com dari forum WC:

saya adalah seorang ahli wanglebih dot com yg kenal tipu..memang wang lebih dot com adalah satu web site yg menipu orang...

setelah saya join program wang lebih dot com...kenal bayar rm100...lepas itu..mereka hanya berikan dua program iaiyu advance mass sender dan super email sipder untuk disuruh mempromosikan lamn web mereka...panduan ebook juga diberi...itu sahaja kos dia RM100....

mereka menjanjikan akan memberi komisen RM10 setiap ahli yg menyertai program wang lebih dot com.

selepas saya melakukan segala-galanya untuk mendapat balik modal RM100...mereka langsung tak ada buat pembayaran ke atas komisen saya yg kini mencecah RM430

bila hantar email...tak balas-balas....bila online jumpa...mereka mengatakan akan masukan secepat mungkin...tunggu sampai hari ini pun belum lagi masuk...memang ini kerja menipu la tu....diharap ahli wang cyber ini kalau jumpa lagi iklan wanglebih dot com...disuruhkan mereka hentikan kerja menipu ini...
semoga tuhan yang tahu perbuatan mereka dan memberi balasan kepada mereka...

KALAU BOLEH TOLONG EMAIL DAN PASS KAN INFORMATION INI KEPADA SEMUA AHLI DAN KAWAN-KAWAN YG DISAYANGI...SUPAYA TIDAK KENAL TIPU DGN PROGRAM INI

lihat la bukti komisen saya....




Elok kalau sampai-sampaikan kepada teman yang lain sebelum terjebak dengan jibraun ni. RM100 banyak tu...Pendedahan ini dibuat sebagai balasan kepada spammer yang sibuk spam inbox saya dan kepada tuan punya program ni harap-harap dapat bertaubat, jangan menjadikan kepandaian IT menghumban kita ke neraka! Sendrik mau ingat beb!

3 comments:

Anonymous said...

sama jugak dengan www.viewmalaysia.com... penipu jugak... habis RM150 jadi ahli...

Anonymous said...

Mr. Law Pao Yeu (WLid=pyasset)
(770722-12-5333)
Kg Sg Keling, p.o.box 80270,
Wp labuan,87012,
0168345333
Maybank : 115121059037

1)WL is FREE spam-klu spam x masuk inbox-masuk bulk/junk/spam & dah lama WL kene ban.
2)forum dicetuskan oleh pesaing yang tidak sihat-(yang tidak ada software automoney & juga mereka2 yg gemar baca gossip serta sebar fitnah seperti anda.)
3)visitors online adalah direct dari freeonlineusers.com sendiri-tdkboleh TAMBAH/KURANG krn ianya adalah automatic counter.
4)Kos BELI SENDIRI (licensed)software spider = $79 + ams = $85.WL research,susun & berikan unlimited license kpd semua ahli termasuk anda,percuma ebook PANDUAN bergambar A-Z complete updated money machine,website ID anda,virtual office realtime 3D untuk anda mula jana income automatik dgn kadar keahlian RM100 sekali seumur hidup-anda sendiri dah dapat pulangan modal & keuntungan hasil keahlian WL.
5)Dkt website ada bgtau email ke support@wanglebih.com.(wanglebih_live@yahoo.com & wanglebih_live@hotmail adalah utk chat sahaja)- bohongla x reply,Dah mmg awak ada plan x baik.
6)Takyah fitnah ler Mr Law,awakpun tau status income awak pending berapa dan yang aprooved semua WL bayar mcm ribuan ahli lain terus masuk account.
7)Anda lah scam (PENIPU )dan jibraun tu.
8)WL tidak akan teragak2 ban keahlian anda-BLOCK SEMUA INCOME LUMAYAN AUTO AWAK TU BARU TAU-mula2 masuk terhegeh2,dah pandai dah kaya bikin onar.

ps:- WL 100% bumi mr Law,mau kacau2 pegi tempat lain maa..semoga Allah sbw beri hidayah

Anonymous said...

Apalah Admin WL ni...Kalau scam,scam Juga namanya..

Blog Widget by LinkWithin