Pengumuman Admin: Koleksi Gambar hangat di isuhangat |ISUHANGAT function replace_date(d){ var da = d.split(' '); day = ""+da[2].replace(/,/,"")+""; month = ""+da[1].slice(0,3)+""; document.write(day+month); }



Ralat: Blog photoandvideo saya telah corrupt kerana percubaan untuk update blog wordpress ke versi terkini. Uhuk..uhuk.. habis semua koleksi gambar di isuhangat ni telah hilang kerana saya tidak membuat backup terlebih dahulu. Berdasarkan pengalaman yang lepas saya tidak menghadapi masalah untuk update wordpress saya. Tapi nak buat macamana nasi sudah menjadi bubur.

Walau bagaimanapun saya telah mencipta blog photo baru iaitu http://blalang.com/pictures. Kita boleh membuat koleksi gambar-gambar hangat yang terbaru ok? Rasanya template blog saya yang baru ni lebih kemas dari blog lama. Ruangan komen terpaksa ditutup kerana komen-komen blog terdahulu banyak yang terlalu. Saya tidak mahu jadi macam blog Malaysia-today blogger Raja Petra dahulu.

Hidup mesti diteruskan...

Related Posts by Categories



1 comments

  1. Anonymous  

    January 24, 2008 at 10:06 PM

    Kita hanya mampu merancang.. Teruskan dan belajar dari kesilapan..

Blog Widget by LinkWithin


Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates