adsense

04 January, 2008

Spy Camera Detector



Perniagaan yang bakal meletup selepas ini. Hidden Camera Detector atau Alat Untuk Mencari Kamera dan Mikrofon Tersembunyi. Sesuai untuk pasangan suami isteri yang menginap di hotel. Sesuai untuk wanita yang menyalin pakaian di bilik persalinan. Sesuai untuk wanita yang menggunakan tandas awam. Sesuai untuk wanita yang menyewa rumah. Sesuai untuk ahli politik yang sedang membincangkan strategi plihanraya atau pemilihan parti .

Ini bukan skim cepat kaya. Tapi siapa yang menjalankan perniagaan ini diramal akan menjadi jutawan terutama selepas kes DVD aksi seks pemimpin politik mantan Menteri Kesihatan Dr Chua Soi Lek

Harga tak mahal, kurang RM 1000. Dengan kurang dari RM 1000, maruah anda sekeluarga akan terselamat. Rahsia parti dan strategi politik tidak akan terbongkar.

Kementerian Pelancongan digesa memberi subsidi untuk membeli alat ini untuk memberi keyakinan kepada pelancong dalam dan luar negara untuk menjadikan negara ini selamat dari mat-mat skodeng professional dan amatur.
http://www.brickhousesecurity.com/spy-camera-phone-tap-detectors.html http://www.surveillance-spy-cameras.com/camera-detector.htm "

1 comment:

Anonymous said...

Baiknya juga dibeli oleh para bos untuk mengawasi anak-anak buahnya ya.. Supaya kerjanya lebih bagus, yang kurang bagus kena punishment hehehe

Regards, RIO Jakarta

Blog Widget by LinkWithin